سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش می شد ولی ... - سبز اندیشان
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
دوشنبه 86 آذر 19 ساعت 3:9 عصرکاش می شد ولی ...

جهان را صاحبی باشد خدا نام ....

* خدایا! بی وفایی دنیا را بدون بلا به من بفهمان تا هنگام ابتلا به تو بی وفایی نکنم .

خسته ام از آرزوها، آرزوهاى شعارى
شوق پرواز مجازى، بال هاى استعارى
لحظه هاى کاغذى را روز و شب تکرار کردن
خاطرات بایگانى، زندگى هاى ادارى
روى میز خالى من، صفحه باز حوادث
در ستون تسلیت ها، نامى از ما یادگارى
***
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولى دل به پائیز نسپرده ایم
چو گلدان خالى لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
اگر خون دل بود، ما خورده ایم
اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده ایم
اگر دشنه دشمنان، گردنیم
اگر خنجر دوستان، گرده ایم
گواهى بخواهید، اینک گواه
همین زخم هایى که نشمرده ایم!
دلى سر بلند و سرى سر به زیر
از این
دست عمرى به سر برده ایم
***

زنده یاد قیصر امین پور




متن فوق توسط: احسان اسدی نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
کاش می شد ولی ... - سبز اندیشان
احسان اسدی
لوگوی من
کاش می شد ولی ... - سبز اندیشان
اشتراک در خبرنامه
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

JavaScript Codes